Veterinární klinika Veticea

FAQ

FAQ
Přijímáte nové pacienty?

ANO

Ať už máte nové štěňátko, přestěhovali jste se, nebo chcete změnit ošetřujícího lékaře, u nás máte dveře otevřené.

 

Zakládáme si na férovém a kolegiálním přístupu, pokud chcete např. konzultovat péči na jiném pracovišti, tzv. "second opinion", můžete se k nám samozřejmě objednat, ideálně pokud budete mít k dispozici lékařské zprávy.

 

Pokud se Váš mazlíček již s nějakým problémem léčí, vezměte prosím s sebou na první vyšetření jeho dosavadní zdravotní dokumentaci, výrazně tak usnadníte přijetí pacienta do péče a ušetříte také nemalé prostřeky za případné duplicitní vyšetření, které už jste absolvovali v minulosti.

Máte otevřeno nonstop?

NE

klinika funguje v pracovní dny v běžném režimu 8:00 - 18:00

o víkednu je na klinice pouze jeden lékař a jedna sestra

v sobotu 8:00 - 12:00

v neděli 9:00 - 11:00

na ošetření je potřeba se vždy předem objednat!

Mimo ordiační hodiny je do 22:00 lékař na pohotovostním telefonu, kdy je možné domluvit pohotovostní ošetření, tato služna je vyhrazena pro akutní, životohrožující stavy.

Je nutné se na ošetření objednat?

Ideálně ANO, naše klinika funguje výhradně v objednávkovém režimu.

Sestřička vás po telefonické konzultaci problému přiřadí ke konkrétnímu lékaři na přesný termín, abychom mohli pacienta ošetřit nejefektivněji v co nejkratší době.

 

Životohrožující stavy ošetřujeme bez objednání, i v těchto případech prosíme, zavolejte nám, že k nám jedete, abychom se na váš příjezd mohli připravit.