Menu Hlavní obsah
Recepce - 596 530 155 Pohotovost - 776 015 533

Veterinární klinika v Dolní Lutyni

Služby

Vážení majitelé zvířecích kamarádů, jsme přesvědčení, že tu nejlepší veterinární medicínu může poskytnout pouze tým zkušených lékařů a specializovaných pracovišť, proto se snažíme dělat velmi dobře většinu interní medicíny, chirurgie a ortopedie.

Psi a kočky

Služby, které poskytujeme pro psy a kočky.

Ptáci

Služby, které poskytujeme pro ptáky.

Drobní savci

Služby, které poskytujeme pro drobné savce.

Fretky

Služby, které poskytujeme pro fretky.

Plazi

Služby, které poskytujeme pro plazy.

Jedno veterinární pracoviště není schopno na vysoké úrovni provádět všechny zákroky, proto pokročilé chirurgické postupy jako jsou např. artroskopie (miniinvazivní operace kloubů), laparoskopie (miniinvazivní operace dutiny břišní) nebo operace páteře či výměny kyčelních kloubů svěřujeme pouze do rukou námi vybraných specializovaných kolegů, tj. MVDr. Vítězslava Rašky v Ostravě a chirurgického oddělení Kliniky chorob malých zvířat na Fakultě veterinárního lékařství v Brně.

• Certifikované pracoviště pro čipování a vystavování europasů – na počkání Vám načipujeme psa, kočku, fretku či papouška, zavedeme do databáze a vystavíme europas
  • Laboratorní rozbory (biochemie, hematologie, sérologie, koprologie) – na místě Vám během 20 minut provedeme rozbor krevního obrazu i biochemie, parazitologické rozbory trusu i exotických zvířat a papoušků
  • Genetické testy - ve spolupráci s genetickými laboratořemi Vám vyšetříme Vašeho psa nebo kočku na dědičná onemocnění (seznam rozbalit Psi a Kočky)

Kontakty